• AKTUALNOŚCI ZSP

• IV edycja konkursu fotograficznego "Wiosna w obiektywie"

• Podsumowano IV edycję konkursu fotograficznego "Wiosna w obiektywie" zorganizowanego przez samorząd uczniowski. Przy ocenianiu brano pod uwagę przede wszystkim pomysłowość, oryginalne i ciekawe ujęcie tematu, kompozycję, przejrzystość i czytelność zdjęcia oraz ogólne wrażenie artystyczne. Oto wyniki:

I miejsca: Joanna Biedrzycka kl. IVa i Mateusz Rybicki kl. VIIa

II miejsca: Helena Samselska kl. VIIb i Julia Krawczyk kl. VIIIa

III miejsca: Kamil Dębowski kl. VIa i Kinga Arak kl. VIIIa

Zwycięzcom serdecznie gratulujemy, wszystkim uczestnikom dziękujemy i zapraszamy do udziały w kolejnych konkursach.

Samorząd Szkolny

• DWUDNIOWA WYCIECZKA KLAS CZWARTYCH - WARMIA AKTYWNIE

• 🤗🌍🌍🚍🚍🤗

W poniedziałek 6 maja o godzinie 7.00 klasy czwarte z wychowawcami wyruszyły na wycieczkę dwudniową "Warmia aktywnie" - Olsztyn I okolice.Pierwszym punktem zwiedzania była wizyta w hucie szkła artystycznego.Z huty pojechaliśmy do Olsztyna parku przyrody

"Nowa Makumba".Po bardzo intensywnym

i aktywnym czasie spędzonym na różnych atrakcjach w Parku Makumba, usiedliśmy przy ognisku i wspólnie piekliśmy kiełbaski🔥

Zmierzając do miejsca noclegowego w miejscowości pod Olsztynem - Wilamowo, do pensjonatu "Ziołowa Dolina" po zakwaterowaniu, zjedzeniu obfitej obiadokolacji, mieliśmy czas dla siebie i zabawy na świeżym powietrzu.Na obiekcie była strefa rekreacyjno - wypoczynkowa na świeżym powietrzu m.in.

tor przeszkód, boisko do siatkowki, zip - line oraz zagrody ze zwierzakami: kury, kaczki, gęsi, pawie, króliki, lamy itd.Był to dzień bardzo emocjonujący i intensywny czas.Drugiego dnia 7 maja - wtorek dzień uczniowie zaczęli od śniadania.Po krótkim porannym odpoczynku, spakowaniu bagażu i zdaniu klucza od pokoju, przejechaliśmy do centrum Olsztyna.Ostatnim etapem naszej wycieczki było zwiedzanie wraz z przewodnikiem urokliwych uliczek Starego Miasta Olsztyn, zakończona lekcją w olsztyńskim planetarium 🌍🌐Wycieczka dobiegła 🚍 końca, szczęśliwym powrotem do Prażmowa.Można śmiało powiedzieć, że wycieczka bardzo udana!!!!!  😃 👍Wychowawcy klas 4

• Drugi etap Międzyszkolnego konkursu matematycznego - Święto Liczby Pi

• 25.04. 2024 roku w SP. w Uwielinach odbył się drugi etap międzyszkolnego konkursu matematycznego - Święto Liczby Pi, dla uczniów klas siódmych.

I miejsce - Milena Mańko - Uwieliny,

II miejsce - Olaf Minczewski - Prażmów,

III miejsce - Piotr Cienszkowski - Prażmów.

Wszystkim uczniom serdecznie gratulujemy.

• Drukowanie 3D na lekcjach informatyki w ramach projektu #Laboratoria Przyszłości#

• Drukowanie  3d na lekcjach informatyki w ramach projektu #Laboratoria Przyszłości# było dla naszych uczniów klas 5-6 inspirującym doświadczeniem.Korzystając z platformy Thingiverse, znaleźliśmy i wydrukowaliśmy modele 3D, w tym węże, bolidy, statki oraz śruby z elementami ruchomymi. Platforma Thingiverse okazała się niezastąpionym narzędziem, umożliwiającym uczniom eksplorowanie kreatywnych możliwości druku 3D oraz poszerzanie ich horyzontów w dziedzinie technologii. Dzięki tej innowacyjnej metodzie nauki, nasi uczniowie mogli rozwijać umiejętności projektowania i wspólnie odkrywać fascynujący świat technologicznych możliwości.Jesteśmy podekscytowani efektami naszej pracy i z niecierpliwością oczekujemy kolejnych projektów w ramach #Laboratorium Przyszłości#!